Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2010 13:37 - Rodna Rech Omaina Sladka...
Автор: holidayshopcareers Категория: Бизнес   
Прочетен: 1142 Коментари: 0 Гласове:
1



Изкушавах се да напиша тази публикация на български, но с латински букви, за да ви покажа как ужасно несериозно изглежда това във вид на CV. No reshih da vi poshtadya :)

Уважаеми Кандидати,

Официалният език в България е български, а азбуката - кирилица. Придържането към това е необходимо, но недостатъчно условие за разглеждането на автобиографиите ви. С риск да се повторя - ако изрично не е поискано да изпратите документи на друг език, правете го само и единствено на български. Ако искаме да проверим уменията ви по съответния език, ще го направим на интервюто. Така или иначе никой не се доверява на 100% на това, което пише в автобиографиите, особено за нивата на владеене на езици.
Длъжна съм, все пак, да напиша и за още едно явление в писмената култура най-вече на по-младите хора (15-18 години), а именно:
ZdrAsti toVa E MoeTO cV.
4aO.

...  (оставам безмълвна)
Все още подскачам при вида на подобни писания. А дори няма да споменавам наличието/липсата на запетаи и въобще всякакви препинателни знаци. За щастие такива мейли са рядкост, но все пак... НЕ!

Днес получих двуезична автобиография: някакъв нов модел :) Хареса ми подредбата, ама тези 2 езика...много ми дойдоха и не ми стана ясно защо беше нужно. На всичкото отгоре ние търсим човек с немски, пък CV-то беше на български и английски. Май ще поканя кандидатката само за да я питам каква фундаментална мисъл я е накарала да ми изпрати това... това CV.

Summarizing (както казва нашият многоуважаван Boss), изпращаме документи на български и пишем текста на е-мейла също на български и на кирилица. Знам, че е скучно, но такива са правилата, драги ми българчета!


Тагове:   CV,   език,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: holidayshopcareers
Категория: Бизнес
Прочетен: 57668
Постинги: 12
Коментари: 10
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031